J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

barnvakt dagen till ära

Publicerad 2009-10-30 10:56:21 i Allmänt

ja, det var någnon på världshuset som var sjuk, så ungarnas morsa fick joba ida,g sicken tur att vi kom igår så vi kan hoppa in och leka lite med de små! haha, kanske inte det första som dyker upp i skalen på lovet, ja vi ska va barnvakt! men enligt mig så brukar vi faktiskt ha ganska kul, låter det knäppt? det bryr jag mig inte ett dugg om, varför skulle jag göra det?
jag skrev ju att vi skulle shoppa igår. jag köpte ett par skidstrumpor. fast min nya favvisaffär är naturkompaniet. lööv i! jag provade en gul jacka från tha north face, såååå sköön! och sååå snygg, synd att jag inte hade 5000 extra bara. det är helt crazy vad man kan ta betalt för asså, det var visserligen en så jacka dom har i alaska, men vi kan ta en fjällräven jacka istl. den kostade 3000 om jag minns rätt, och där tar dom ju betalt för att det är en fjällräven. jag har ett dehov av att ha pengar, det är jättejobbigt! jag har pengar attt spendera. men om jag spenderar dom, då har jag ju inga pengar kvar. och det vill jag ha. har jag redan köpta allt jag behöver, finns det ju ientligen ingen anleding till att ha en massa pengr liggandes. men om jag inte har en viss summs pengar på kntot hela tiden, kan inte riktigt förklara hur jag känner mig då, men jag går runt och oroar mig och mår iallmänhet inte bra alls, när jag tänker på det  alltså, vilket jag gör ganska ofta. ( tänker på pengar alltså )

en till sak som har med pengar att göra, som jag tycker är ganska kompisk, det är att våran resa kostade 12000 extra bara för att vi åker på sportlovet! helt sjukt. vi åker på lovet för att fredde och jag inte ska behöva ta ledigt.. så vi sa igår, att om jag inte får VG i matten ( det är mitt mål.. ) så är jag skyldig mamma och pappa 6000 spänn! tänker man så så kanske man pluggar ännu mer och ännu bättre, vad vet jag? asså, vi har inte bestämt det, men visst är det en bra tanke? eller bra och bra, men det är en tanke iaf!

nu ska jag käka ite frulle sen bär det av till kidsen! hej då! //H
visst är dom grymma! asläckra! vill ha, kanske kan flirta lite med pappa, haha. ne nu var jag dum. gillar inte sånt snack. men dom är snygga!!

Kommentarer

Postat av: Amanda Gustafsson

Publicerad 2009-10-31 16:56:14

Haha, jag saknar dig med tokfia! <3 Men snart äre måndag, som alla åp FB säger när dom ska vara lit coola, TAAAAAAAGGGA TEKVÄLL!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela