J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

äntligen! det tog tid med bloggen idag.

Publicerad 2009-10-12 22:48:42 i Allmänt

nu har jag sett dom små liven. famlijen gustafssons lilla kattfamilj, dom var söta. fruktansvärt söta. tror inte mamma ska få se dom tills dom är vuxna, annars är hon fast. det är helt sjuk, hon gullar och går upp i falsett, inte någon mening bara, nej då! gära en så där 10-15 minuter. eller jag kanske ska låta henne kika lite ändå, för är hon fast så vill hon ha en. och det vill jag med. fast lilla benny då, vad gör vi med honom?

kom nyss hem från tekvällen, alltid lyckat! även om styrkan krympte lite ikväll, amanda och jag. har tagit lite bilder, får se om ni får kika. ;)
imorrn är det Linden gumnasiet som gäller, förmiddagen iaf. tyvärr har har vi glömt både kamera och frågor. det får vi se till o fixa, jag har redan gjort det! eller jag har fixat kameran, kommer nästan ihåg alla frågor. det lär bli bra, eller rättare sagt: det kommer att gå bra.

nu ska jag duscha, eller först ska jag kolla bloggar och tv. //H

ps. jag har inte blivit ett dugg säkrare på gymnasieval. SUCK! men jag vill åka på språkresa! ds 
det här är årets upplaga av skolfoto. vad tycks? det ser ut som mitt huvud är runt... spooki

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela