J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hjulen på bussen snurrar runt runt runt. DET är humor!

Publicerad 2009-04-19 21:37:35 i Allmänt

Boddy Holly igår = såååå fantastiskt kul!!! vi har as bra platser ( mitt fram på läktaren ) och peggy sue, den låten är bra. kom hem från konfan nyss. det var kul! haha, vi ringde heta linjen. david busringde Becca massa gånger, jobbigt! och så fick jag höra både en och två grejjer om igår kväll. synd att jag inte kunnde komma, vi kom hem typ halv nio och då var jag trött! det blev tyvärr ingen BR, tyvärr tyvärr. hann inte. men Brolle är sååååå sjukt snygg. dom kysstes, på msikalen och jag blev lite lätt avvis på bruden. (jag vet, han är typ 30. ) men man får väl drömma? ^^
imorrn får vi se, men mor och jag ska försöka hinna med ett besök av den stora staden Katrineholm. måste ha hjälm! och kanske ridbrallor med, får se vad som finns. på tisdag ska vi tömköra på ridningen, kul! en annan grej som är kul är att jag har hittat massa ny skön musik att fylla tomrummet med. me like! eller allt kanske inte är så nytt.
ska vi gå ut och möta livet, du och jag. den lilla tid som vi är här. gå ut och se om det har hänt nåt nytt idag. n när, alla blickar bakåt.
pussar och kramar nu vet jag inte var jag ska kläcka ur mig så gonatt! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela