J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

so I'v heard

Publicerad 2009-04-13 15:28:25 i Allmänt

när live ger dig en sur citron ska du fråga efter en till. kommer inte ihåg var uttrycket är funtat, men bra är det!
idag mår jag betydligt bättre, fortfarande ont i halsen, men inte så farligt. till alla er som jag har lurat i att det var moppe kurs idag, felaktig info. på onsdag är det. har just kommit på att min vecka kommer vara fullsmockad med både det ena och det andra. jag ska konfis. läsa /ursäkta ordet konfa.^^/ jag ska försöka orka rida, fixa moppegrejjen, köpa ridhjälm, ev.moppehjälm, ridbrallor, ha extra konfisläsning, gå på brolle och shoppa på Beond Retro. jag är inte ens frisk än! hujedamig, ska jag orka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela