J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

´´My heart melts like lemondrops...´´

Publicerad 2009-04-10 12:42:25 i Allmänt

mamma och jag var i kyrkan idag. prästen sa: ´´låt min röst höras´´ eller något i den stilen. haha tänkte jag för mig själv. kracks kracks. jag hostar, har ont i halsen och så kan jag knappt prata. tur jag inte videobloggar. så just den meningen var lite missvisande i mitt fall, eller vem vet, det kanske var en vink från ovan. om jag skulle bett med i bönen så kanske jag skulle kunna prata nu. det ligger i det undermedvetna. nåja, jag och mamma ska in till vingåker och gå på nån utställning på slottet snart. kan ju inte bara ligga hemma och tycka synd om mig själv. även om det är lite meningen med att vara sjuk. man kan få vara lite ynklig och mesig utan att det gör något.
imorrn är det cup, men som det ser ut nu så ska jag inte vara med. tyvärr. jag har sett fram emot den, vi ska spela på gräs, äkta gräs. självklart blir jag sjuk. vad annars?
lyssnar just nu på Eye of the tiger med Survivor. vet inte vad som är så bra med den, men i vissa partier undrar jag varför jag inte var 15-20 på 80-talet. tänkt att få hoppa in i ett annat decenium bara för en vecka eller två. lätt att det skulle bli 80-talet! 

till sist: ordet Microorganism har jag tänkt en hel del på.   pussar och kramar//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela