J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

blä!

Publicerad 2009-04-11 21:59:10 i Allmänt

jag undrar hur mycket snor det får plats i en människa på samma gång och hur snabbt bildas det nytt snor?
jag är sjuk, så sjuk så jag inte kunde följa med på påskmiddag. låter det lamt? aa, men fatta! jag känner mig som en stor snorklump hela jag. nu blev vattnet klart i vattenkokaren, jag ska göra honungsvatten och ta med upp på rummet så jag kan dricka direkt när jag vaknar i natt. så jag slipper väcka pappa och så jag slipper ha ont i halsen i flera dagar! det suger, fett. hann doxk njuta lite va solen i allafall. förts satt jag i en solstol med en tjock yllefilt över mig, sedan låg jag på en filt och snorade ner allt som var inom typ fem meters area.
igår kväll såg jag och mor min en film på ettan. underbara älskade tror jag den hette. jättebra! hm, vad ska jag mer skriva..? på mondag ska jag påbörja min moppekurs, hoppas jag är friskare då. jag är stolt över mig själv, jag har nämligen inte pratat alls mkt idag. max 15 ord. erkänn, imponerad va? ^^ 
suck, vad jag känner mig nere. ska dricka upp honungen och sen är det ner i sängen för min del. måste tillägga att klockan är 21:55. och det är lördag, och det är inget speciellt imorrn tidigt. mm, jag är sjuk. hade 38.3 feber imorse. 
och så har jag snytit mig med för mkt hushållspapper, igen. varför envisas jag med att riva upp hela näsan när det finns näsdukar som är lena som små lamm? kan någon förklara det för mig? så nu är honungen snart slut..två klunkar till. en. två. så då ska jag tacka för mig! puss och gonatt!!//H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela