J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Mormorsbloggen

Publicerad 2012-10-24 21:43:08 i Allmänt

Jag ska ha en ny bok i min bokhylla inom kort. Det har jag bestämt. 
Torka aldrig tårar utan handskar ( Ja, såg serien. Den var väldigt väldigt bra. ) 
Man kan prov-läsa några sidor ur den på bokia.se ( ja, jag veeeet att jag är arton år. Men fuck that nu ) Jag prov-läste och kom fram till att den ska läsas. Så det så! 
 
ps. Bokhyllor fore life! Fint ju! Jag har jordens plan på bokhylla i mitt hus. ( ok, inte mitt-mitt, som i Josefines, men mer mitt än erat ) 
Här, jag har målat! 
Ist för tapet liksom! Massa böcker. Alltså, bokhyllan ska täcka hela väggen. ( och nej, vi har inte så där smala och ledsna dörrar i verkligheten. ) ( fan vad dåligt jag ritar såg jag nu ) Eller allra helst skulle jag vilja ha ett bibliotek med mörka bokhyllor. Några som vitrinskåp så man får inglasade böcker och några vanliga. Och Chesterfield möbler. Och så klart både cigarrlåda och congac. Så man kan puffa cigarr och smutta findricka efter middagen. Och läsa en bok. Och så måste det finnas ett uppstoppat djurhuvud på väggen! Gärna en öppen spis också. Och den där bokhylleväggen måste vara i något rätt ljust träslag med mycket kvistar. 
Shiiiiit alltså! Måste sova. Hej då 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela