J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

So long, Fucker!

Publicerad 2012-05-07 14:48:56 i Allmänt

Idag gjorde jag en jättebra grej. Jag är så trött på att bli illa behandlad, nu är det inte så att jag blir nedslagen på stan eller så. Syftar på människor som står i butik. En del är så snorkiga och hemska!
Idag:
Jag skulle köpa frukost ( 10 kr, jag hade en 20 ) i skolcafeterian. Kommer dit, killen som håller på med mackor på bänken bakom kassan tittar upp.
Jag - En frukost
Han - Det får hon ta.
Han säger inte till ''hon'', han bara fortsätter med sina mackor. Efter, vad som kändes som en evighet, kanske 30 sek vänder jag mig mot ''hon'' ( hon ställer upp koppar 5 m bort ) hon tittar upp men gör inte särskilt mycket åt saken. Efter ytterligare sekunder:
Hon- Men det kan väl du ta, till killen.
Han - Nej, det får du göra.
Då tar Josefine Hultgren saken i egna händer:
Jag - Nej, men då behöver jag inte köpa något.
Sen gick jag.
Någon gång ska man sätta ned foten, om det råkar bli i skolans cafeteria första gången eller på en Louis Vuitton butik, det spelar ingen roll för nu är det gjort och det var jävligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela