J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag saknar stället

Publicerad 2012-03-13 20:27:23 i Allmänt

Jag önskar att jag inte skulle ha någon skola att gå till i morgon, för då skulle jag kunnat stanna i Åre och det vore ju inte fy skam.
Men eftersom jag är en skötsam människa som tar vara på mina tre år på Lindengymnasiet så sitter jag hemma på Hullagård ist och skriver ner en plugg-lista.
Och ibland önskar jag att jag inte brydde mig så mycket om saker och ting. Typ att jag faktiskt måste ta vara på chansen att gå i skolan ist för att vara i Åre och leva loppan. Typ att det faktiskt kostar massor med onödiga pengar för kommunen om jag inte är i skolan. Typ att mina lärare kommer tycka jag är en dum elev om jag är i Åre ist för skolan.
Men eftersom jag får dåligt samvete av minsta lilla så ska jag upp klockan 6 som vanligt imorgon och pallra mig till den där skolan.
TJOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela