J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jo tjena mittbena

Publicerad 2012-03-04 22:34:31 i Allmänt

Idag har många människor från både norr och söder åkt 9 mil på skidor.
Vi diskuterade om hur vida man kanske skulle ställa upp och i så fall, hur mycket man skulle behöva träna för att palla runt. 
Anonym person ur familjen Hultgren: ''Nej, men det där skulle jag göra otränad'' på fullaste allvar.
Och det gav dags skratt på Hullagård.
En mil i timman ungefär. Sätter man det i lite perspektiv så borde man ju orka. Som här i från till Marmorbyn. Och så hänger på man på lite duktigt i början så att man har lite extra tid på slutet.
Sa jag att jag är naiv och blond och blåögd och vill massa och gör lite och tror och vill och tror och vill och tror och vill och tror och vill lite till.  Men lika glad för det är jag, men gladast är nog .. hm.. Wallander-produktionen jag tittar hängivet på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela