J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kolla in dem du gillar, tjejer och killar

Publicerad 2012-06-06 22:12:43 i Allmänt

Nationalteatern spelades och vi gick nynnandes dit med vårt pick och pack. De följande dagarna spelades både Joddla med Siv och Dansa-Pausa. Och det är inte varje dag man väcks av Morgonpasset i P3 på högsta volym. Aldrig varit så glad som då över Martinas röst! Kände mig som hemma. Varför jag nu skulle vilja det, man åker ju bort av en anledning...
Soluppgång i Hässleholm.
Festival är de enda platserna det är okej att ha solglasögon jämt. Jag menar JÄMT. Hade solglasögon i håret en dag på bussen när det inte var sol. ''Hehe, lägligt att ha solglasögon nu.'' sa tjejen som satt bredvid. I matkön samma dag ''Soligt ute eller?''
Elva på kvällen när solen gått ner för länge sen, på en bänk framför stora scen ''Måste bara säga att jag diggar dina glasögon!''
Text jag fastnat för: Vi kan höra tydligt hur tänder krossas mot en trottoar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela