J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Narkomani

Publicerad 2012-01-07 12:49:17 i Allmänt

Inser att jag låter som en tant och en tönt och en tråkmåns utan dess like till en början,( men jag spyr i ditt face och skiter i det ) håll i er nu... SVT in my heart!
De senaste dagarna har jag bara kollat på ettan och tvåan för det är där de visar livekonserter. Lady Gaga, Eldkvarn och ikväll är det från slottsskogen i somras med Thåström. Tror jag ska be pappa spela in det för jag ska nog läsa superba rim och äta helenabakelser med min superbraiga släkt.
( och en annan hemlis; dokumentärer är så himla mycket bättre än både Scrubs och Desperate Housewifes. På tvåan nu är det om en före detta modell som jobbar och gör reportage till Vogue. Kan titta på sånt i en halv evighet och lite till )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela