J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Idag

Publicerad 2012-01-19 23:08:07 i Allmänt

Imorse trodde jag inte det var sant hur trött jag var. Sen kom jag på att jag skrev kursprov igår och hade zero energi kvar. Ja, det suger musten ur en. Har varit pigg hela veckan, inte sovit mycket, snarare tvärt om. För att jag varit spänd och taggad inför provet. Nu är provet över och jag är som en fjärrkontroll utan batterier.
Meeeeen... ( pampig musik! )
-
Jag har hämtat min dunder-stadiga knäotros. ( finare ord för knäskydd. Jag fattade inte vad de dillade om första gången de sa att jag skulle få en knäotros. )
Och så gjorde jag sluttester. Nu kommer den pampigast biten på musik in... JAG SLIPPER SJUKGYMNASTIKEN! Jag är friiiiiiiii känns det som! Och hör och häpna; starkare i knäet utan korsband än i det andra. Woop woop!
Som om inte det vore nog, nej jag veet, det är inte slut än! Den 19 januari har mer att bjuda på!
Hon fyller år. 18 st!
Jag vet inte vem som har tagit bilen, men hujeda mig så fin den är!
Puss och grattis Jossan. Du är rolig och bra. Jag blir rolig och bra av dig. ( kan bli i alla fall )

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-01-20 08:16:57

TACK så mycket min underbara fina vän! Kärlek till dig min vackra tös!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela