J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Emil Jensen och jag

Publicerad 2012-01-17 22:42:11 i Allmänt

Om jag inte hade en utbildning att tänka på så skulle jag
- Åka upp till Åre och hälsa på Paulina när hon gör sin praktik.
- Hänga med mor och far till USA ( eller trängt mig på kanske ligger närmre sanningen, haha! )
- Åk till Italien någon annan vecka än sportlovet.
- Inte köpt Pucko och chokladbar från Nutrilett i hopp om att orka skriva prov imorgon.
Men nu är det ju som det är så jag lever lite på hoppet och hoppas att jag kommer iväg på annan skidsemster än bara Italien och att jag klarar provet. Det är nästan så att jag tänker be om att klara det. Gud alltså, inte den som rättar.
Men mitt i allt detta knas och min oplanerade tillvaro så är jag glad. Och lugn. ( lugn som i ''ro i själen'' inte som i ''tråkigt as''. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela