J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Årets flopp

Publicerad 2012-01-28 13:33:05 i Allmänt

Hemlighet om mig: Jag gillar inte sugmärken, tycker det ser så jävla tacky ut rent ut sagt. ( Vill inte att folk ska tycka att jag har så himla instängda principer eller vad man säger, därför är det en hemlis. ) Det ser billigt och äckligt ut. Inte äckligt som i ''åh fy, de tar ut inälvorna ur en älg,'' utan mer ''Men herregud, vilket jäkla bekräftelsebehov du måste sitta inne på.'' Ni förstår säkert vad jag dillar om.
Så klart.
Har mina käraste Jossan att tacka för det. Hoppas det blir kallt så jag kan ha halsduk och polokrage hela veckan.
Men, ja du är förlåten Jossan. Puss förresten

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-01-28 16:19:34

Åh fan vad bra det blev :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela