J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Säg det med en jäger!

Publicerad 2012-02-17 22:40:33 i Allmänt

Efter ett byte av väska, många ompackningar senare och lite vilja så är jag nog snart klar för avfärd. Står i valet och kvalet, ta med data eller inte. Ja, det är nog mitt största problem just nu, känns himla bra. ( att inte ha större problem alltså )
Från det ena till det andra och tillbaks igen:

Jag dricker champange när jag är glad och när jag är ledsen.
Ibland dricker jag det i enrum. I sällskap tycker jag det är obligatoriskt.
Jag smuttar lite på det om jag inte är hungrig och dricker det om jag är hungrig.
Annars rör jag det inte, om jag inte är törstig förstås!
//Någon känd från champangehuset Bollinger

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela