J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hoppas hon lider

Publicerad 2012-02-05 22:06:09 i Allmänt

Alltså fan.
Såååå glad när pappa hämtade mig efter gymmet och trots att jag fick sitta i en bil och lyssna på Rock klassiker medan far min for runt och grejade lite på impuls så att jag kom hem cirkus en timme senare än jag vad räknade med var jag glad. Ja, till och med då var jag glad.
Sen fick jag ett sms från Fredde som räknade stenkallt med att jag skulle göra henne en tjänst. Blev lite irriterad. När jag kommer hem ligger hon och kollar på TV ( vi har bara 1 nu, eftersom vardagsrummet är ockuperat av målargrejer och plast ) Och alla som har varit med en söndagskväll på Hullagård vet att söndag kväll = Wallander. ( Ja, trots att de lyckats hitta sämsta skådisarna och sämsta sändningstiden ) Tror ni hon tittade på Wallander eller WHAT?
Jag gjorde henne en tjänst och hon är sjuk så hon ska sova och inte titta på TV, framförallt inte när hon ska upp fem imorrn.
Så vad gör lillasyster retstickan Josefine då? Spelar musik från mitt rum så pass högt att det hörs ut där hon ligger och glor. Så klart. Musik som hon dessutom inte gillar. Och jag har inte det minsta dåligt samvete. ( vet att jag låter dumdummaredummast, men som man bäddar får man ligga )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela