J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Genuint

Publicerad 2012-02-13 00:19:12 i Allmänt

Med skottsäker väst från Copacabana

Det finns människor jag verkligen håller av.
Och tror på och blir avundsjuk på.
Och inspireras av och blir glad av.
Det behöver inte nödvändigtvis vara personer som kommer gå långt och resa jorden runt 401 gånger, det kan lika gärna vara personer som är 40+ och bor kvar på samma ställe de föddes på, fast i grannhuset.
Jag blir så tagen när människor gör saker så hängivet. Som om att det bästa de visste i hela livet var att kränga korv på stan. Ungefär.
Jag vill också bli så när jag blir stor.
Förstod inte förut hur folk kunde stå ut med Vingåker och dra runt och köpa samma storts bröd hela jävla tiden. Ungefär. Men det finns så mycket mer och viktigare saker i deras liv än vart de bor eller vilka vitaminer de får i sig. Och jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det, men jag vill verkligen också bli så när jag blir stor. ( inte alltid äta samma bröd och bo i Vingåker, vara hängiven och passionerad även om jag kröker rör )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela