J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

All I want

Publicerad 2012-02-13 22:04:06 i Allmänt

Och så var det det där med att packa. Och få saker i tvättkorgen gärna innan fredagkväll. Men eftersom jag är listornas drottning så ska det nog gå bra det här med!
Packa lätt och användbart. ( Nej, Josefine, du kommer inte behöva tre klänningar och fyra par jeans. )

Var hos vaktmästaren på skolan och fick ut skivan som suttit fast där sen förra lovet. Han pillade och tryckte lite och så vips! så låg den i min hand. Jag kommer hem, trycker glatt i en Blondie skiva, importerar till iTunes och tycker på mata ut. Vad händer? Nada. Den sitter som en smäck och vill absolut inte alls komma ut.
Det betyder att jag måste införskaffa mig en extern hårddisk och göra en säkerhetskopia på hela datorn, skicka in den till Appelsupport och vänta tre år för att sedan få tillbaka den i sitt ursprungliga skick. Det vill säga utan alla program och sånt jag installerat och använder.
Ett litet fan är på sin plats här.
Men det får nog vänta lite tror jag, ungefär tills jag tröttnat på Blondie eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela