J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag och Morberg

Publicerad 2012-08-15 21:56:28 i Allmänt

Jag har styrt en kanot helt på egen hand ikväll. Fick en fling idé av att det kunde vara kul omväxlning, hade jag rätt? Ooo ja.
Och jag är både stolt och glad över detta faktum att jag trotsade de nordostliga vindarna ( ? ) och vinglade fram som Djungel Gorge längst vattnet. Han hade varken en orange flytväst eller en påse torra kläder i kanoten, men ändå. En tanke som slog mig när jag plöjde fram var att Djungel Gorge bara paddlar på ena sidan kanoten i filmen, vilket skulle betyda att han kör runt, runt, runt. Tur att man inte genomsåg det när man var liten. Min och Jossans favoritfilm by the way. En eftermiddag framför VHSen ( ! ) och en skål glass med strössel OCH chokladsås OCH kolasås, kunde inte bli mycket bättre. Good old days. 
Något mer nytt spännande under solen? 
Jag är offecielt ingen epabrud längre. Linus från Mariestad och hans stab kom och hämtade henne här om dagen. Tur att det var sol, då såg de inte att jag fällde en tår eller två bakom de nedfällda solbrillsen. Men, för att citera min kloke far, det är skönt att lätta lite på fordonsparken.

Inget mer ''Nej, men det är ju du! Du kör ju epa!''

Annars är jag mest glad. Skönt med sol och sommarlov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela