J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Varför är det ens ett problem

Publicerad 2012-04-15 17:58:18 i Allmänt

Jag är nog sämst i hela världen på att ta sig an photoshop-uppgifter. Haft en vecka på mig och allt jag gjort är att öppnat dokumentet för att sedermera sucka och stänga det igen.
Men:
Igår var vi på kalas. Victor fyller 20 snart och Hanna fyllde 8 igår.
Hanna och jag stod en gång och sminkade mig uppe i Vemdalen. Vi pratade om ditt och datt, sen sa hon att ''Du är mycket finare i kort hår.''
Då smälte jag.
För några veckor sedan när jag hängde över mina problem på killarna i klassen och sa att jag varken visste ut eller in om hur jag ska ha det med mitt hår, då sa Calle samma sak. ''Men du passar ju bättre i kort.''
Så oväntat. Så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela