J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fina de där

Publicerad 2011-09-28 11:49:31 i Allmänt

Idag har jag ulliga shorts på mig från Island.
Det känns bra.
Hela Island känns bra, skulle vilja åka dit igen. Den mest avslappnade semestern jag varit på tror jag.
Och alla dessa snygga naturliga Isländska människor. Jag gillar i princip allt som har med naturen att göra vad det gäller kläder. Kånken-ryggor, ull, kängor, sådana där stickade tröjor de använder, andra ryggsäckar, sovsäckar, stora jackor med dun i, gummistövlar, skinnsaker, filtar, fjädrar, vindtäta saker, hjälmar, kåsor, närproducerat, gevär, halsdukar och annat sådant töntigt. En av mina favorit-butiker är Naturkompaniet.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela