J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

The Ark

Publicerad 2011-09-17 02:57:22 i Allmänt

Ja, det var bra. Ruskigt bra.
Ola Salo är alltid Ola Salo. Och jag gillar Ola Salo.
Tanten som stod bakom mig tryckte upp sin arm i ryggen på mig när hon tyckte att jag rörde för mycket på mig.
Tonårsrevolten blossade upp, för då vill man ju bara hoppa och studsa ännu mer!
Där vi stod var det lite små aggiga kommentarer kan jag tycka. Blickar som var riktade på alla annat än scenen och lite så. Hallå! Har ni aldrig varit på konsert förr eller?! Ja, folk reagerar med att hoppa och skrika vid ett lyckorus. Någon stans ska ju känslorna ta vägen.
Lyckad kväll? Dum fråga kräver dumt svar så jag tänker svara nej och hoppas att folk som inte förstår ironi gör ett undantag.
PUSS
Vi passade på att knalla genom Lustiga huset och åka Insane.
HAHAHA Lustiga huset alltså!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela