J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Super nöjd. Oanvända so far, men ändå

Publicerad 2011-09-29 22:34:28 i Allmänt

Idag har jag köpt löpardojor.
Jag fick lite nya övningar på sjukgymnastiken, jag får JOGGA!!!! TJOHO! Visserligen på en låg step-up bräda, men det går ju framåt för en gångs skull. Feel good, so good.
Sen åkte mor och jag och köpte skor. Fira lite liksom.
De jag provade först var finast, jättesnygga och jättesköna. Sen sa killen att för bara en 100-lapp upp så kunde han erbjuda en heeelt fantastisk sko! Till alla Katreinholmare som ska köpa någon form av idrotts sko någongång, gå till Team Sportia och leta reda på en man i 40-års åldern, ca 180, rött hår, unibrown och rätt mycket hår på armarna. Han är bäst. B-Ä-S-T.
Han förklarade hur man såg på en sko om den gav stabilitet eller inte. Och han är verkligen ingen som tränger sig på och ska pracka på en massa saker man egentligen inte behöver.
Den andra skon var bättre för folk som råkade ha trasiga knän eller verkligen sprang, typ mil i veckan alltså. Eftersom jag tillhörde iaf en av de där kategorierna så fick det bli dem.
Och efter maten hade jag blivit så himla inspirerad så jag cyklade en sväng. Det var kolmörkt och inget jag rekommenderar. Lite väl läskigt.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela