J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Köper tjack på parkeringen

Publicerad 2011-10-25 22:18:09 i Allmänt

Jag sa till Johan att jag inte ville gå på idrotten och funderade på att ta en tidigare buss hem ist. ''Ja, men säg bara att du har mens, vad ska han göra?'' --Busted--
Men sen tänkte jag på vilken looser jag kommer bli om jag har den inställningen livet genom, så jag gick dit. Ja, jag till och med gick ist för bussen. Och det var huuur najjs som helst. På vägen dit skrattade jag med Simon och Pontus och väl där gick jag finaste promenaden. Tänk vad jag skulle missat om jag inte åkt dit!
Just do it som Nike säger.
//H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-10-26 08:00:15

nämen... inte ska man väl köpa tjack på parkeringen.....? :s

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela