J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

En massa vanligt babbel

Publicerad 2011-10-08 23:55:16 i Allmänt

Tidig hemfärd ikväll.
Men det var trevligt så länge det varade. Det gänget vi hade som bordsgrannar vann hela rasket, men det förstod inte jag förens deras förare och co-driver blev uppropade och gick upp på scenen. Pinsamt.
De snackade om att de hade brutit på dagens sträcka, då tar jag för givet att man inte kan vinna. Men det är tydligen fel. De kör sex sträckor och den som får bäst tid på alla de sträckorna vinner. Så har man t.ex. vunnit de först fyra behöver man egentligen inte köra de sista två.
Förra natten blev jag väckt av ett sms och kunde inte riktigt somna om. Jag vaknade tidigt imorse, kort sagt; Jag är trött.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela