J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tillfredsställd av tiden som går

Publicerad 2011-11-19 22:08:07 i Allmänt

Det här har varit en av de bättre lördagarna på länge länge.
Umgåtts länge länge med Amanda och Johanna, lyssnat på Irländsk pub-musik ( som, btw, äger ) gått i sol och gått på body balance-pass och bestämt mig för gym-byte snart. Tror jag. Tvingat in pappa till stan med disel och ström till en utmattad Lisa. Fått en glad överraskning av mamma, vi fick fika-besök ikväll. Två nya själar som var jättebra. Vi drack kaffe, åt beskvier och snicksnackade tills klockan blev väldigt mycket mer än det kändes som den var.
Myste med Benny och skrev. Sida upp och sida ner av sånt som ingen någonsin kommer få se. Ja, det behövs det med.
Och det bästa av allt, jag känner mig relaxad. Blev just av med något som jag verkligen hade burit på för länge. En känsla av att jag räcker infann sig igår, någongång mellan Märk vår skugga och Bara om min älskade väntar. Ungefär.
Bara så där liksom. Och jag är fett stolt.
( lever min dröm, baaaaaaby )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela