J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Regel, inte undantag

Publicerad 2011-11-26 22:59:05 i Allmänt

När man ser ärlig stolthet i någons ögon är det så att jag fäller en tår. När någon förtjänar något väldigt mycket och sådana där saker ni vet.
-
Hemma från storstan. Jisses så mycket människor alltså! Blir ju snurrig i bollen bara av tanken, men det kan vara rätt najjs att få vara lite snurrig där ibland så jag trivdes där med. Jag gillar att besöka saker och så. Man kan liksom vara någon man verkligen inte är i vanliga fall, bara för att ingen vet det. Man kan låtsas vara en skitstövel om man vill det, plättlätt! Planka, springa in i folk, låta butikspersonalen stå där med 20 tröjor som man nog ändå inte skulle ha.
Den här gången var jag dock mig själv, nöjde mig med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela