J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Liten som en räka

Publicerad 2011-11-29 17:24:54 i Allmänt

Ja, jag sa ju det. Han gjorde sitt jobb och sa att mitt knä är instabilt.
Fan.
Läkare och andra sådana personer är jätteduktiga på att ta ner en på jorden. Jag tror att jo då, det här funkar och är helt ok, näst intill som det ska. FEL FEL FEL. Tonläget när han sa att om det var hans val så skulle det bli en operation till, var ungefär samma som man talar till någon som verkligen inte fattar, när man börjar bli lite trött på att personen inte förstår.
Men man opererar inte om personen i fråga inte vill och jag vill inte det, nu.
Fredde dumförklarade mig också, ''ett år på rehab eller ett helt liv av vikt knä''. Det är inte så. Har man inte varit där så vet man verkligen inte hur det är. Det spelar nästan ingen roll hur positiv man är, det suger så fruktansvärt hårt ändå.
Nu ska jag rida och mysa med Hasse Häst. Det är 1o tusen gånger bättre än allt som har med sjukhus att göra för tillfället.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela