J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tösabiten min

Publicerad 2011-05-25 21:40:32 i Allmänt

Sofie hittade hit, vi gjorde det vi är bäst på. Det vill säga; äta, skratta, sjunga och chilla. Sååå fett! Man ska ju ändå hålla sig till det man är bäst på har jag hört:
-Hej!
-
-För att hon möjligtvis är den ballaste bruden i stan. ( cirka citat från Rosa the movie )
Rumpnissar är vi allihopa, allihopa, allihopa
Alltså jag fattar inte hur alla stora och coola bloggare får till sina hopp-bilder?! Ok, dom kanske inte använder en webbcam, men ändå liksom.
-
Fred och kärlek på er allesammans!
Och i bakgrunden sitter världen, redo att utforskas! Det är den nya tapeten och jag är tyyyp huuur glad som helst! De andra tapeterna sitter också på plats och rackarns vad nöjd JAG är!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela