J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Pust!

Publicerad 2011-05-10 22:09:04 i Allmänt

Jag, Amanda och Johanna for med bussen till Vingåker och uj uj uj vad varmt det var! Herre min skapare! Jag vet inte vad felet var, men något chall var det på ventilationen, den saken är biff. Halvvägs kom chauffören bak och öppnade brandfönstret, det var snällt och han var rolig.
Johanna och jag traskade hem till henne, jag tvättade fötterna i kallt vatten och det var så skönt med kyla. ( hehe, det trodde jag inte i vintras, att jag skulle säga ) Sen åt jag kall filmjölk, åt frukt och drack kallt vatten, najjs!
Och rätt som det var kom Becca och då var det dags att gå på möte. Möte om sommarjobbet i Vingåker.
Det gick bra och jag är taggad för lov nu alltså! Ska ungefär bil hur skönt som helst!
Idag har jag inte haft en lugn stund. Stressad nu och stressad kommer jag förbi, iaf tills helgen är över. Och nästa vecka är det prov på gång! ''Stressa inte, organisera dig.''
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela