J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nu klagar jag

Publicerad 2011-05-11 10:02:05 i Allmänt

Efter man har tvättat sig med den där tvålen så får man inte använda hudlotion eller något sådant, inte heller använda klocka eller så. Här sitter jag med torr hud, bongstyrigt hår utan wax och fnasig näsa. Haha, det är ju nu och nångång jag behöver smörja in mig, har inte duschar så här mkt på så här kort tid på .. aldrig?
Men: Jag ska få ett friskare knä och med det i bakhuvudet står jag ut med fult hår.
Och hur f*n uttalas d:fi? Jag frågade efter ett wax med grönt lock. Det uttalas ''defaj''. Försvara eller så på engelska om jag inte är helt ute och cyklar. Ett rätt så klockrent namn på en stylingprodukt.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela