J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag är så glad för er.

Publicerad 2011-05-14 17:04:16 i Allmänt

Idag fyller jag som sagt år och det firades så det stod härliga till här på Hullagård!
Vi började med lite grilla med flickorna.
Och passade på att ta fina bilder i fin kvällssol. Så klart!
Det är bra att ha en kamera stående framme när det party-peoplesen är på topp. Oj vad jag garvat åt bilder idag alltså! En del helt enkelt för tjusiga för att läggas ut på intranetet.
Men jag kan avslöja att folk badade. Jag kan också avslöja att jag var nära på att göra en kanonkula rätt ner i plurret, sen tog förståndet över så jag lät bli. ( knäet är fortfarande i bandage och såren ska inte bli blöta )
Och tjaa.. Där var det nog tur att kameran fokuserade på något bortom mig. Men heeey! Jag är GLAD JU!
Som sagt det där med kameror som ligger framme. Det är bra att skurkarna tar kort på sig själva och deras fuligheter. Då slipper ju jag gå och fundera på vem som försökte låsa upp dörren till mitt rum klockan typ fem på morgonen. Behöver jag tillägga att jag låg i min säng då, på mitt rum och undrade vad fÄn det var som lät.
Vissa gillar O'boy så pass mycket så dom tar paketet i gisslan.
Jag blev så jätteglad när jag kliver in i frukostmatsalen ( ok, det skiftar namn beroende på vad man gör där inne. Hehe ) och får se så fint Jossan och Becca har gjort. Och hur fint solen sken genom fönstren och hur bra jag har det som har så fina vänner som vill tillbringa en kväll, en natt, en morgon och en förmiddag med mig.
Efter frullen gick vi ut och där plaskade Jossan och Becca i poolen. Då blir jag också väldigt glad, när folk tar sig friheten att känna sig hemma hos mig. ( ok, iaf folk jag känner väl ) och så lyste fortfarande solen så där jättefint så vi satt och badade fötterna en stund. Då passade mor och far på att komma hem. Dom hade med sig tårta så då blev det tårtkalas! Och sen kom skjutsen som skulle ta övernattarna med sig hem till Vingåker och trots att jag aldrig mött människan förut så slog hon sig ner med en tårtbit och ett glas saft och det var hur najjs som helst.
¨
Det hela avslutade i gräset med Jossan. Sweeeeet.se
Nu ska jag städa till mig lite i väntan på nästa gäster. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela