J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hej hopp spänniskropp!

Publicerad 2011-05-29 19:15:46 i Allmänt

Jag var på festival igår. Det var inte meningen egentligen, jag skulle vara hemma, sova ut och vila knäet. När vi satt och åt och snackade om det så kom jag på att om jag skulle stannat hemma skulle jag bli rastlös och fylld av tankar som inte gör någon glad. Då satt jag i morgonrock, 30 minuter senare satt Fredde och jag i bilen på väg mot stora staden Katreinholm där detta event ägde rum.
Vi hade med popcorn, filt, paraply, naturgodis, vatten och tuggummie. Jag blev bundis med Freddes klasskompisar och delade paraply med en människa jag aldrig trodde jag skulle dela paraply med. Det var najjs! Musiken då? Njaaa. Inte min grej.

Nu ska jag plugga //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela