J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Havanna mamma

Publicerad 2011-05-11 08:52:54 i Allmänt

När jag lagt mig i sängen och läste igenom alla papper inför idag, blev jag rejält orolig och tänkte gå och spy upp all mat jag just tryckt i mig. Det stod att om inte magsäcken är tom är det lätt att man bli illamående och den erfarenhet jag vet av illamående säger mig att jag inte drar på mig det i onödan. Sen klev den vita av dom två små djävlarna in i huvudet och sa till mig att somna. Jag somnade, men sov inte särskilt bra, vaknade och kändes mig klarvaken, somnade om och vaknade när klockan slog, men då var jag helt plötsligt jättetrött.
Nu ska jag ta den sista obligatoriska duschen, sen ska jag nog sätta mig i en stol i solen. Och dricka kaffe.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela