J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Girls night out

Publicerad 2011-05-07 00:30:38 i Allmänt

Lager av filtar, varmt kaffe och så klart folk som får en prata, ja det håller iaf mig varm!
Första kvällen på en uteservering för året och vi gjorde det galant! ( Om man bortser från det spillda kaffet och teet )  Jossan och Jarre kom förbi och det var typ hur bra som helst. Bara snacka liksom, no biggy.
Jag måste ge dissen till mannen i 40-50 års åldern som började med att fråga lite artigt om han och hans vän fick slå sig ner i soffgruppen bredvid oss. Det slutade md att han sa att vi var för snygga för att komma från landet. Och jag har hört sämsta öppningsrepliken ''Ursäkta om jag stör, men jag måste bara fråga. Visst äter man upp salladen?'' Nästan så jag ville starta raggningsskola och bjuda in honom. Det hade varit kul om vi sa ''aa, förresten vi är 16 och hm.. gick inte du i samma klass som min mamma?''
Jag har fin-besök natten till ära, Sofie ligger i sängen bredvid. Vi har druckit kamomillte och ätit chips. Och kollat på vampyr och zombie film. Rätt najjs alltså.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela