J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fredde aka Da Vinci

Publicerad 2011-05-19 17:59:25 i Allmänt

Idag var jag med Fredde och fixade lite med hennes arbetsprover som hon ska skicka till den skola hon sökt ( nån uppe i Sthlm )
Gissa vad det här är!:
-
-
-
-
Jag trodde det var Darth Vader. Det är en kran, en sån som sitter på handfat. Nu när jag vet det så ser man ju det klart och tydligt.
Någon hade gjort konst med massa speglar och speglar är bland det bästa som finns.
Hej hej Fredde.
Nu har jag tyckt i lite fogmassa där skruvhuvudena är i taket på Söder.
Efter lite övning med engelskan ( Ja, det är alltid lika kul att hålla föredrag för nallarna och damråttorna i mitt rum ) ska jag ta en dusch. Funderar på hur det ska lösa sig med knäet, plåstret börjar sjunga på sista versen. Jag får ta bort det imorgon. Tjoho!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela