J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Du får ju stanna om du vill alltså

Publicerad 2011-05-23 08:17:00 i Allmänt

Idag är det måndag. Denna veckan går jag i skolan hela veckan, måndag-fredag. Nästa vecka går jag måndag, tosdag, onsdag. På torsdag är det Kristi himmelsfärd och fredag är en klämdag. På måndag, tisdag och onsdag nästa vecka vet jag inte varför, men då är jag också ledig. Sen är det bara en vecka kvar och sen har jag sommarlov så det skriker om det!
Det är alltså, lite snabb huvudräkning, typ 10 dagar kvar i skolan, 10 dagar kvar av ettan och 10 dagar kvar tills min syster officiellt är arbetslös för första gången i sitt liv. Hej och hå! Nu är det el på schemat!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela