J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

OBS, förekommer sovdomar

Publicerad 2011-03-30 22:55:57 i Allmänt

Jävla jävla människor
Det här är ta mig fan inte klokt. Jag mår lilla av att titta på sån här skit. Jag trodde det var ett skämt när jag såg rubriken, men det är sant. Det är några ungdomar som tänder eld på en katt. Dom håller den i svansen och tänder på, hela katten brinner. De värsta av allt, dom skrattar bara. Katten springer runt och i panik och det är inte en enda som försöker hjälpa den. Dom skrattar bara. Jag trodde inte det fanns så hemska människor. Sånt här får mig att tappa hoppet om människan helt.
Jag brukar inte önska livet ur någon, men dom här personerna är där nu. Det där gjorde dom enbart för deras egen skull. Om dom kom och knackade på hos mig skulle jag ( och det här skulle jag nog faktiskt göra, SÅ arg är jag ) spraya deras hår fullt med hårspray och slänga en tändsticka i. Eller, först skulle jag knyta ihop händerna på dom, bakom ryggen som med handbojor, så dom inte skulle kunna släcka med händerna, sen bara POFF i med stickan.
Här är länken, den är hemsk. Den är verkligen hemsk.
Och jag vet inte ens om ni borde se den, den är fruktansvärd.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela