J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kärleks stämplat!

Publicerad 2011-03-10 21:22:52 i Allmänt

Nu har jag skrattat mig igenom fb album från veckan. Jag sov två timmar förra natten så tänkte ta igen det nu. Klockan halv 10 ska datorn vara stängd och sms-konversationer avslutade. Så är det bara.

Då kan man ju undra vad man håller på med om man inte har tid att gå och lägga sig förens antingen väldigt sent eller jättetidigt. Jo, man kan kolla på sjuka filmer. Den vi tittade på igår kommer jag inte ihåg namnet på, men jag lovar att skriva om den när jag kommer på det. Den är heeeeelt sjuk. Man förundras lika mycket som man skräms, äcklas och nästan spyr. Var den värd att lägga sovtimmar på? Ja, inget snack om saken! Var det värt att det tog flera flera timmar att ladda ner? Ja, inget snack om saken där heller. Sen kan man kolla på youtube klipp, lyssna på musik, titta på fantastiska musiker som gör det dom gör på scen på ett fantastiskt sätt.  Och förundras över att dom kan få till det så bra.
Sminkade och redo för dansbanan? Krogen? Trollskogen? Filmkväll.
Måste bara posta denna bilden. Det kliar i fingrarna lite när jag ser den. Kanske för att jag vill känna mig som nån storbloggare som tar fina bilder på allt. Men förmodligen för att det är så enkelt. En fin vän. Sa jag enkelt? ( och det är så han är, enkel och fin. No hard feelings )
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela