J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Akonbacon och HulkenHultgren

Publicerad 2011-03-25 22:13:21 i Allmänt

Det är inte ofta jag är sugen på en springtur. Är jag sugen på en springtur nu? JA! Så sugen! Och varje gång jag råkar vrida lite på knäet knäpper det till. Låter ungefär som om kulan hoppar tillbaka på plats igen. ( så är inte fallet för det har aldrig gått ur led, men det låter så ) Sjukgymnasten sa att jag kunde köra cross trainern och cykla, men inte löpa. Surt? Ja, surt.
Så jag körde en rejäl genomgång på magen ist! Nu är musklerna så där spända så man inte vill räta ut och andas. Det är faktiskt en rätt skön känsla, känns som man gjort något. Och så har jag dansat på toan. Skaka rooooompa!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela