J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kläder ska man ha

Publicerad 2011-06-05 10:38:54 i Allmänt

Vilken super bra dag jag hade igår alltså!
Jag vaknade innan klockan ringde (!) på en madrass på Söder, vi åt frulle och sen baxade pappa och jag in min säng på Söder. Mamma och jag åkte till Ööööörebro, shoppingsugen till tusen!
Jag är värsta stolt, fick med mig typ allt jag ville få med mig ( och det är inte så vanligt när det gäller mig, gillar inte att se pengarna flyga iväg )
-Mörka jeansshorts från Disel, köpa på Carlings. Jag gillar Carlings, alltid jättenajjs personal.
- Två ribbstickade ( visst heter det så? ) linnen. Brottar-modell. Ett gult och ett ljusgult med blomma på. Också Carlings.
- En klänning till skolavslutningen. Mönstrad och full av färg från Indiska. Lite stor, men mor och jag planerade veck i provhytten så det är inga problem.
- Addidas tröja, en sån där i lite annorlunda material från InterSport.
- KÅNKEN RYGGAN ÄR ÄNTLIGEN MIN! TJOHO! En grå/grön/blå original. Grym, säger inget annat.


Sen blev det IKEA, en bokhylla, massa tankar och idéer och lite smått och gott fick följa med hem.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela