J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Go, just GO

Publicerad 2011-06-22 10:57:51 i Allmänt

Hej hopp!
Fortfarande inget eget internet, ska flirta lite med mamma idag och beställa det. Jag insåg här om dagen att om jag inte skickar efter något typ nu så hinner det inte komma tills jag åker till Vrigstad.
Jag har fått mitt arbetsschema där ifrån nu och det ser bra ut, jag är värsta taggad för att åka!

Igår var Fredde och jag i Norrkan och shoppade. Rea överallt ju! Haha, passar en fattig student bra. Jag fick med mig en randig klänning från Monki, den går typ till vaden. En långärmad magtröja från MQ, en vanlig blå tjockare tröja och ett body butter som luktar passionsfrukt från The Body Shop. När jag luktar på det tänker jag på Hillan, min moster som jag ska bo hos i Vrigstad. Hon hade ett sånt en gång. Vet inte varför, men det har satt sig.


Idag ska mamma och jag handla till Peace and love som går av stapeln om en vecka. Taggad? OM jag är!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela