J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fira att 33% av gymnasiet är avklarat.

Publicerad 2011-06-10 19:17:32 i Allmänt

Din arm är så nära min. Har du bedömt avståndet fel?
Du viskar så tyst mot min hals. Är du hes?
Alla andra har somnar här, det är bara du och jag. Vem har du blandat ihop mig med?
Jag hör dåligt och jag fattar trögt, så ta mig här och gör det nu.

Emil Jensen.
Ja, ibland kan man önska att alla koder man ska läsa av från folk till höger och vänster flög till dit pepparn växer. Och ibland är det precis tvärt om.

Nymålade naglar, maskaran på och väskan snart packad. Ikväll ska jag chilla jäääärnet nere vid Djulö och sen sova sött tillsammans med Sofie och Johanna. Imorgon är det skolavsluting och studentfirande här på Hullagård. Det ska bli kul! Mostrarna med tillhörande kusiner kommer hit och det ska bli jättenajjs! Längesen vi träffades, för längesen känns det som.

Puss och kravall era förortskrigare!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela