J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Varför jag inte skulle passa bra som artist

Publicerad 2011-07-14 00:24:34 i Allmänt

Anledning 1
De artister jag lyssnar på ( alltså, de som skrivit bäst musik på hela jordklotet. ) har nischat sig så mycket. De är en person hela tiden, en person med en stil. Tracy Chapman, Lars Winnerbäck, Kapten Röd för att nämna några. De har sin stil och de håller sig till den. Jag skulle vara klädd i Chanel ena stunden och Beyond Retro nästa. Jag skulle behöva samla ihop alla mina alter-egon och slå ihop dem. Om jag skulle råka bli artist eller så menar jag. Men om jag skulle skapa mode skulle ju inte den ena kollektionen bli den andra lik. Det kan ju vara bra.



''Trött på all valpropaganda lika billig som reklam. Vi vill ha ett bättre Sverige - åh fan''

Godis Nattis //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela