J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Plan B

Publicerad 2011-07-25 00:45:30 i Allmänt

Om det här med rörmokare och rik inte går i uppfyllelse kan jag bli bergsguide i Alperna.
Med en sådan utsikt varje morgon behöver jag nog inte ha så fruktansvärt mycket pengar.
Ja, när jag får se en sån här bild så värker det lite i hjärtetrakten. Det låter kanske töntigt, men uj uj vad sant det är! Ni som inte varit där borde åka dit och ni som har varit där borde slå ihop sig med mig och flytta dit. ( Och, nej det går inte att jämföra med våra svenska kullar )
-
-
-
Jag skulle inte ha någonting alls emot att bo där.
Och betänkt nu att jag inte är någon mästerfotograf så när jag kan ta bra bilder, då är det på riktigt. Alltså underbart på riktigt.
Nu ska gå in på SAS Alpresor.se och sukta.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela