J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fångat på bild.

Publicerad 2011-07-18 12:07:34 i Allmänt

Simhopp på TV nu och jag kan nästan inte sluta kolla. Jag vet inte varför, men det är kul att titta på tycker jag. De hinner med så mycket på så kort tid i lutfen. Ballt ju!
-
Jag är BRA! Sååå god tomatsoppa, det där brödet och citronloka har aldrig smakat så bra förut. Nu tror jag i och för sig inte att jag haft den kombinationen till lunch nångång, men ändå.
-
Och sen var vi ju på bio också. På toalettdörren raggade de folk till vad-det-nu-var. Jag citerar punkt tre. ''Tilgång till BIOsnack - Sveriges största biocommunity.'' Sorry SF, men också Sveriges enda biocommunity.
Men filmen var bra. Och fiket vi besökte efteråt var nästan ännu bättre. Jättetjusiga lokaler, lite oldschool. Högt i tak, blommiga gamla möbler och dessutom en fotoutställning. Najjs!
-
En kväll tog jag en cykeltur. Stannade vid sjön och tog kort. Spegelblankt, jag skojar inte. Spegelblankt.
-
Och så var det ju bilden på Fredde och mig. Den gillar jag. Jisses vad blonda vi var!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela