J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det går bra nu kåmpis

Publicerad 2011-07-16 22:12:51 i Allmänt

Jisses vilken dag alltså!
Jag vaknade 06.38 av att Hillan ringde och undrade om jag var vaken. Jag började jobba klockan 07.00. Fem i var jag där. Jag tror jag satte rekord i morgonrutin. Och jag såg faktiskt rätt fräsch ut.
Min första frukost alltså, det gick bra. Lite småstressigt några minuter.
Ikväll kom det en buss med tyskar till Världshuset. Inatt är det över 70 personer inbokade på hotellet, det är månge fler än förra nattens 30. Så imorgon snör jag på mig löparskorna och serverar egg&bacon som Pippa serverar pannkakor!

Nu ska jag dricka upp mitt te och gå och lägga mig. Och hoppas att jag vaknar när klockan ringer vid 05.30.

Godis nattis allesamman! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela