J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Working Jossan

Publicerad 2011-01-22 14:00:27 i Allmänt

Jag antar att jag skrivit det här en del gånger, men here I go again! Jag ska ju byta rum, flytta in på Söder. Innan dess så ska det renoveras och har man ett sånt här gammalt hus som vi har så är det inte bara att tapetsera om. Väggarna ska reglas upp, golvet ska bytas och elen ska dra om. Söder har fungerat som vårt gästrum, det betyder att det är där alla extra sängar, tecken, madrasser och sånt är. Nu är det bara en mangel och en säng kvar, sen är rummet tomt! Tjoho! Jag rullade nyss ihop mattan som låg över hela golvet och så har jag dammsugit. Tjoho! Varje sådan grej jag gör påskyndar hela proceduren lite, så jag ligger inte och sover en lördag som denna.
Nu hoppas jag på lite käk. Man blir ju hungrig av att jobba...he he //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela