J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vem får mig att darra som höstlöven?

Publicerad 2011-01-03 21:53:46 i Allmänt

Idag hittade vi på en tjusig tekanna.
Mm, jag vet att jag tagit kortet med camen och att dataskärmen speglar av sig, men den är jättesöt ändå! Liten och gullig med massa blommor, prickar och girlanger av olika slag.
Idag har vi haft middagsbjudning här på hullagård och då lyckades jag få till en..
jättebra kråkspark!
Inte bara middagsbjudning, nej tesekten kom hit så kannan kom till användning. Jag känner mig lite gammal, blir glad när min nya tekanna kommer till användning och jag skrek till när Johanna råka spilla glögg på duken.
Bra eller dåligt tar jag inte ställning till. Det är ju sån jag är, och det tar jag inte heller ställning till. Att jag är som jag är, menar jag. Nu ska den jag är tvätta bort kråksparken och läka halsen som gör ont.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela